We love sun

Dagen idag har enligt mig varit den bästa hittills på vår resa! Vilket känns underbart :)
Dagen började vid 11, då vi gick upp. Vi hade ställt klockan på kl.09.00 men vi kände inte för att gå upp då när vi äntligen fick sova.

Eftersom att vi inte har något fönster på rummet så visste vi inte vad det var för väder, men vi tog på oss bikini/badbyxor och gick ner för att äta frukost och sedan till beachen.

Vi sket i frukosten och gick till stranden där det blåste halv storm och sand överallt.. Men vi låg där och sola ca 1 timme.

Sedan gick vi och åt frukost/lunch.
Min

Martins

Det var supergott! Efter det la vi oss och sola ett tag till, vilket resulterade detta:

Vet dock inte hur jag har lyckats bränna handen, trodde inte ens man kunde göra det, men men. Kliar gör det iallafall!

Sedan va det hemgång, vi duschade och fixade oss, gick ner i receptionen och bokade nya flygbiljetter till Thailand, för att det ska inte vara något bra väder här så vi har bestämt oss för att åka tidigare till Thailand och Koh Samui, samt hämta våra pengar på hotellet där vi glömde dom i Bangkok! Hoppas på att dom är kvar....

Vi gick ut och åt middag, första gången vi åt nudlar här, supergott! Middag för 60kr är alltid rimligt :)
Efter middagen gick vi promenad längs stranden. Martin skulle ta kort på palmerna underifrån och la sig såhär:
(Dålig bild..)

Jag tog lite bilder under tiden också,

Efter det stannade vi på en restaurang och åt efterrätt och tog en drink! Supergott!

Nu har vi kommit tillbaka till hotellet och ska strax lägga oss för att ladda inför att gå på marknad imorgon, då det ska vara sämre väder tyvärr...

Ha det så bra!
Kram, Emma och Martin :)

Annika
2014-01-09 @ 22:59:08

Ser härligt ut och verkar billigt! Fina bilder ser mycket bättre ut än här...hellre sandstorm än ihållande regn o storm....

Kram o ha de jätte bra

Annika

Svar: Ja, jätteskönt har vi det! :) massa god mat också!